среда, 29 августа 2012 г.

Рефлексія. Модуль 11

Пройшовши навчання на даному тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде набуті і закріпленні ними знання та вміння роботи з ІКТ: знаходити та використовувати інтернет ресурси, аналізувати та систематизувати навчальний матеріал, створювати власний проект, працювати у групах.

Реклефсія. Модуль 10

Цей модуль допоміг мені зрозуміти роль фасилітатора в навчанні за методом проектів: зясувати  що під час групової діяльності необхідний особливий педагогічний стиль спілкування для налагодження доброзичливої атмосфери під час роботи у групі.

Рефлексія. Модуль 9

У цьому модулі  створювали wiki-сторінки та wiki-посилання. Я створив та  відредагував власне портфоліо.

Рефлексія. Модуль 8

Познайомився із стратегією оцінювання .Учні оцінюються впродовж вивчення всієї теми. В цій роботі застосували прийом залучення учнів до процесу оцінювання, що змінило їх ставлення до навчання та сприяло досягненню поставлених навчальних цілей.

Рефлексія. Модуль 7

В даному модулі мені було запропоновано створити приклад для учнів і я обрав публікацію та блог.

вторник, 28 августа 2012 г.

Рефлексія. Модуль 6

У цьму модулі ми обговорили основні питання педради, познайомилися з сайто "Країна онляндія", вивчили загрози та ризики, які чекають на дітей при невпорядкованому користуванні Інтернетом.

Рефлексія.Модуль5

У цьму модулі я набув навиків роботи з ЗХД таблицями, опрацював т-схему. Навчився працювати з Googl-документами, створювати тести. Розширив навики роботи з інтернет ресурсами, познайомився з тестом про авторське право.